data-id="23"
Усі товари
Кошик Ми бронюємо ці товари за вами на 60 хв
Зареєструйся або авторизуйся щоб використати свої бонуси

Правила участі у Програмі «Таки ваш бонус»

Терміни та визначення:


Авторизація - процес підтвердження фізичною особою номеру телефону для отримання
доступу до бонусного рахунку через власний кабінет на сайті, 
мобільному застосунку та на касі супермаркету.
Бонус - умовна облікова одиниця, яка нараховується на Рахунок Учасника в межах Програми.
Винагорода - заохочення у вигляді Бонусів, знижок, акційних цін на товари (послуги)
відповідно до визначених Менеджером умов Пропозицій.
Віртуальна картка (Програми «Таки ваш бонус») - картка, що автоматично створюється в
інформаційній системі Менеджера після проходження Учасником реєстрації через власний
кабінет, мобільний застосунок та після проходження процесу Авторизації, з
унікальним в межах Програми номером, який використовується Учасником на касах Мережі
«Обжора» у вигляді матричного зашифрованого коду (штрих-коду) для накопичення Бонусів і
Пропозицій.
Служба підтримки «Обжора» - адміністративний підрозділ Менеджера, який виконує функції
підтримки та інформування Учасників з боку Програми, використовуючи різні канали
комунікації: телефон (0 800 60 30 90) та електронну пошту vash.bonus@obzhora.ua.
Картки Програми «Таки ваш бонус» - всі (пластикові або Віртуальні) картки Програми.
Мережа «Обжора» - всі офлайн-магазини та інтернет-магазин, які діють на території України під назвою «Обжора»
та входять в Мережу «Обжора» у м. Одеса.
Несанкціонована участь у Програмі «Таки ваш бонус» - використання Учасником Картки
Програми, Віртуальної картки або стороннього програмного забезпечення будь-якими
способами, які, на думку Менеджера, порушують Правила участі у Програмі, в тому числі, але
не обмежуючись: сканування Картки Програми або Віртуальної картки в покупках третіх осіб,
використання чужої Картки Програми на касі Мережі «Обжора», використання програмного
забезпечення, що втручається в інформаційну систему Програми Менеджера. В якості
підтвердження Несанкціонованої участі у Програмі Менеджер може керуватись в тому числі,
але не обмежуючись, письмовими свідченнями очевидців та/або пояснювальною запискою (від
працівників Мережі «Обжора»).
Програма - Програма «Таки ваш бонус», що є набором Правил, приймаючи які, фізична особа
(суб'єкт персональних даних) стає учасником Програми.
Пропозиції Програми «Таки ваш бонус» (Пропозиції) - спеціальні та/або персональні акційні
пропозиції Програми, виконуючи умови яких, Учасник Програми має можливість отримати у
тому числі, але не обмежуючись, додаткову Винагороду за свої покупки.
Бонусний Рахунок - сукупність даних в інформаційній системі Програми Менеджера про
транзакції нарахування та списання Бонусів Учасника Програми.
Реєстраційна анкета – це анкета в паперовому або електронному вигляді, що підлягає
обов'язковому заповненню персональними та іншими даними фізичної особи, яка має намір
стати Учасником Програми.
Реєстрація в Програмі - це сукупність процесів, що виконує фізична особа з ціллю набуття
статусу Учасника Програми за допомогою матеріально-технічної бази Менеджера: власного
кабінету «Таки ваш бонус», паперової Реєстраційної анкети або електронної Реєстраційної анкети у мобільному застосунку, чи Центрі підтримки програми лояльності «Обжора».
Універсальна Картка Програми «Таки ваш бонус» - пластикова картка з унікальним в межах
Програми номером, який використовується для накопичення Бонусів, отримання Пропозицій та
Бонусів.
Учасник Програми «Таки ваш бонус» - суб'єкт персональних даних, який бере участь у
Програмі відповідно до встановлених Правил, і чия участь підтверджена Менеджером.
Мобільний застосунок - це програмне забезпечення, спеціально розроблене для мережі магазинів
"Обжора". Виконує роль особистого кабінету.
Купон - один з видів спеціальних та/або персональних пропозицій Програми, виконуючи умови
яких, Учасник Програми має можливість отримати додаткову Винагороду за свої покупки.
Фактична сплата - сума покупок, фактично сплачена грошима. У разі використання Бонусу
договірною вартістю товару вважається сума, зменшена на суму Бонусу та зазначена у
касовому чеку, як сума до сплати.

1. Участь у Програмі «Таки ваш бонус»
1.1. Учасником Програми можна стати у порядку, передбаченому Правилами:
- шляхом проходження Авторизації у власному кабінеті Програми «Таки ваш
бонус»;
- заповнивши паперову Реєстраційну анкету у будь-якій офлайн-точці продажу
Мережі “Обжора”;
- на касі Мережі “Обжора” при підтвердженні номеру телефону;
- шляхом проходження реєстрації у мобільному застосунку.
1.2. Учасниками Програми можуть бути лише дієздатні фізичні особи, які досягли
вісімнадцяти років.
1.3. На Учасника Програми поширюватимуться діючі Правила участі у Програмі «Таки ваш
бонус» з усіма внесеними до них змінами з моменту отримання згоди Учасника
Програми з Правилами участі у Програмі. Згода вважається отриманою в одному з
випадків:
- якщо в паперовій Реєстраційній анкеті Учасник залишив свій підпис в полі «Я
погоджуюся з усіма правилами участі в Програмі «Таки ваш бонус»;
- якщо при заповненні електронної Реєстраційної анкети Учасник активував чекбокс «Я
погоджуюсь з умовами реєстрації у Програмі «Таки ваш бонус»»;
- при проходженні процедури Авторизації згідно п. 1.1.
1.4. Про умови Правил участі у Програмі «Таки ваш бонус» можна дізнатися в Куточках
прав споживачів в магазинах Мережі «Обжора», у власному кабінеті на сайті:
https://my-obzhora.abmloyalty.app, або за телефоном Центру програми лояльності
0 800 60 30 90, чи у мобільному застосунку. 
1.5. Паперова Реєстраційна анкета не приймається, якщо її обов'язкові поля повністю не
заповнені, та/або вона не підписана та/або дані вписані нерозбірливо, неправильно чи
не відповідають змісту розділів анкети.
1.6. Електронна Реєстраційна анкета не приймається, якщо її обов'язкові поля повністю
не заповнені, та/або дані вписані неправильно чи не відповідають змісту розділів
анкети та/або не активований чекбокс «Я погоджуюсь з умовами реєстрації у
Програмі «Таки ваш бонус»».
1.7. Менеджер не зобов'язаний перевіряти внесені до Реєстраційної анкети дані та
ідентифікувати особу Учасника під час його реєстрації у Програмі, Учасник несе
повну відповідальність за точність та/або достовірність наданих даних та за наслідки,
спричинені наданням недостовірних та неточних даних під час реєстрації у Програмі.
1.8. Під час здійснення особою покупки у будь-якому магазині Мережі «Обжора»,
покупцю пропонується отримати пакет у вигляді Універсальної картки, інформацію
про її використання та пройти реєстрацію у Програмі через Персональну сторінку,
паперову Реєстраційну форму, на касі будь-якого магазину Мережі «Обжора» чи мобільному додатку.
1.9. Для Учасників, що пройшли Реєстрацію у Програмі на Персональній сторінці через
мобільний застосунок, можливість отримати Універсальну
картку з'являється вже на наступний день. Для Учасників, що пройшли Реєстрацію
через паперову Реєстраційну анкету можливість використати накопичені бонуси на
картці з'являється не раніше, ніж через 10 (десять) календарних днів з моменту
передачі заповненої Реєстраційної анкети Менеджеру.
1.10. Одному зареєстрованому Учаснику Програми може бути присвоєно одночасно не
більше одного Рахунку в Програмі. У випадку виявлення двох і більше Рахунків, у
яких співпадають зареєстровані персональні дані Учасника Програми, Менеджер
залишає за собою право об'єднати Бонусні Рахунки та перенести Бонуси з інших
Рахунків Учасника на один, що буде самостійно визначено Менеджером
(повідомляється індивідуально).
1.11. Учасник може мати до 2-х активних карток (1 пластикову картку, 1 Віртуальну
картку), що належатимуть до одного Рахунку. Для цього необхідно при купівлі
товарів у мережі “Обжора” сканувати в покупці одну з тих карток, що вже є у
наявності, або повідомити на касі свій реєстраційний номер телефону.
1.12. Загублена, знищена або пошкоджена Учасником Програми Картка Програми не
підлягає фізичному відновленню.
1.13. Заміна будь-якої загубленої, знищеної або пошкодженої Картки Програми
здійснюється шляхом звернення Учасника Програми до Центру підтримки програми
лояльності за номером телефону 0 800 60 30 90, або на електронну адресу
vash.bonus@obzhora.ua. Загублена, пошкоджена або знищена картка блокується і
видається нова. При її активації нараховані раніше Бонуси зберігаються та
зараховуються Менеджером на новий Рахунок.
1.14. Універсальні картки та Віртуальні картки не мають терміну дії, за винятком випадків
призупинення або припинення Менеджером дії такої картки Учасника Програми
достроково згідно з діючими Правилами участі.
1.15. Працівник Мережі «Обжора», що здійснює розрахунок з Учасником Програми, має
право тимчасово відмовити йому в прийнятті Універсальної картки Програми або
Віртуальної картки для нарахування Винагороди у випадку відсутності відповідної
технічної можливості.
1.16. Менеджер залишає за собою право при виявленні Несанкціонованої участі,
призупинити або припинити участь у Програмі будь-якого її Учасника без
попереднього повідомлення його про це шляхом блокування картки. Менеджер не
несе відповідальності за будь-які втрати чи збитки, які виникають в результаті таких
дій. У випадку припинення участі у Програмі «Таки ваш бонус» Бонуси та
Пропозиції на відповідному Рахунку блокуються та не відшкодовуються.
1.17. Учасник має право припинити свою участь у Програмі в будь-який час, надіславши
Менеджеру письмове повідомлення в паперовому або електронному вигляді щодо
припинення участі. Участь Учасника в Програмі припиняється з моменту розгляду
Менеджером зазначеного повідомлення, при цьому Бонуси та Пропозиції
анулюються, а Учасник більше не буде мати доступ до Бонусного рахунку у
Власному кабінеті «Таки ваш бонус».
1.18. Менеджер не несе відповідальності за Несанкціоноване використання картки.
1.19. Менеджер не несе відповідальність за технічні ускладнення, що викликали
призупинення або припинення участі у Програмі будь-якого її Учасника. Втрати чи
збитки, які виникають в результаті технічного ускладнення, незалежних від Мережі
«Обжора» не відшкодовуються.
2. Особливості участі у Програмі через мобільний застосунок
2.1. Учасник Програми проходить реєстрацію та заповнює реєстраційні дані.
2.2 Після проходження Авторизації та/або Реєстрації Віртуальна картка автоматично
присвоюється в електронному вигляді без необхідності попереднього здійснення покупки.
2.3. Функція використання бонусів через мобільний застосунок на касах
Мережі «Обжора» здійснюється шляхом сканування Віртуальної картки (штрих-кода) з екрану
мобільного пристрою Користувача та озвучення касиру способу оплати покупки.
2.4. В разі втрати/крадіжки мобільного пристрою, на якому здійснена Авторизація у Власному
кабінеті чи у мобільному застосунку або отримання третіми особами
несанкціонованого доступу до Мобільного пристрою Користувача, покупцю потрібно негайно
повідомити про це до Центру підтримки програми лояльності 0 800 60 30 90 для блокування
всіх карт.
3. Нарахування Бонусів
3.1. У рамках дії Програми Учасники накопичують Бонуси, що можуть бути використані
відповідно до діючих Правил участі.
3.2.1 Картка Учасника Програми може мати один із статусів: Стандарт, Срібний, Золотий чи
Пенсійна картка.
Стандарт – За кожну 1 (одну) гривню, сплачену у мережі супермаркетів «Обжора», Учасник
Програми отримує на Рахунок 2 (два) бонуси.
Срібний – За кожну 1 (одну) гривню, сплачену у мережі супермаркетів «Обжора», Учасник
Програми отримує на Рахунок 3 (три) бонуси.
Золотий – За кожну 1 (одну) гривню, сплачену у мережі супермаркетів «Обжора», Учасник
Програми отримує на Рахунок 5 (п’ять) бонусів.
Пенсійна Картка – За кожну 1 (одну) гривню, сплачену у мережі супермаркетів «Обжора»,
Учасник Програми отримує на Рахунок 3 (три) бонуси.
3.2.2 Кожні 3 (три) місяці статус картки оновлюється в залежності від суми здійснених покупок
у мережі супермаркетів «Обжора» за минулі 3 (три) місяці.
3.2.3 Для переходу у статус Срібний сума покупок повинна складати від 7500,00 грн до
14 999,99 грн. Для переходу у статус Золотий сума покупок повинна складати від 15 000,00 грн.
3.2.4 Оновлення статусу проводиться в період з 1 по 5 число місяця.
3.2.5 Сума покупок розраховується з Фактичної сплати.
3.2.6 Якщо протягом 3 місяців після оновлення статусу сума покупок буде менша за суму,
встановлену системою для набуття потрібного статусу, статус автоматично зменшується.
3.2.7 Для отримання статусу «Пенсійна картка» необхідно зареєструватися за допомогою
паперової анкети з наданням пенсійного посвідчення.
3.3 Учаснику Програми повідомляють кількість накопичених Бонусів у вигляді цілого числа
більше 1 (одного) Бонуса. Інформація доступна у мобільному застосунку
або на касах Мережі «Обжора», в розділі “Нараховано Бонусів”. Нарахування Бонусів
здійснюється виключно за власні покупки Учасника Програми. Для нарахування Бонусів
Учасник Програми при здійсненні покупки повинен надати на касі Мережі «Обжора» свою
Універсальну картку програми або Віртуальну картку чи номер телефону.
3.4. Менеджер має право анулювати з Рахунка Учасника Програми Бонуси, якщо вони:
- зараховані помилково;
- пов'язані з транзакцією, що була скасована;
- у випадку повернення товару;
3.5. Бонуси НЕ нараховуються на Рахунок Учасника Програми при купівлі тютюнових виробів.
3.6. Бонуси нараховуються на Рахунок Учасника Програми при купівлі алкогольних виробів.
3.7. Бонуси до Дня Народження нараховуються за день, в день, або наступний після Дня
Народження день за умови здійснення покупок в ці 3 дні.
3.8.1 Використовуючи Купон, Учасник Програми має можливість одержувати Винагороду.
Менеджер визначає перелік товарів та інші умови, виконавши які, Учасник Програми одержує
певну Винагороду.
3.8.2 Купон стає активним тільки на базі Фактичної Сплати.
3.8.3 Щоб використати Купон, Учасник повинен пред’явити на касі Мережі
«Обжора» свою Картку Програми або Віртуальну картку, та відсканувати обраний Купон.
3.8.4 Купон може бути призначений для одноразового або багаторазового
використання - кінцевий термін дії та/або кількість використань вказуються в
супроводжувальному тексті до нього. Якщо кількість використань не зазначена, за
замовчуванням вважається, що Пропозиція - для одноразового використання.
3.8.5 В одному чеку не може бути використано два і більше Купонів.
3.8.6 Учасник має право активувати Купон за допомогою Мобільного додатка. Менеджер
залишає за собою право надавати Купон в активованому або неактивованому стані, тому
Учасник має слідкувати за станом наданих Купонів через Мобільний додаток або Персональну
сторінку і управляти активними Купонами на свій розсуд.
3.8.7 Після використання одноразовий Купон має зникнути з переліку активних пропозицій
Учасника у Мобільному додатку та з Персональної сторінки.
3.8.8 Умови купону встановлює Менеджер, згідно Правил Мережі «Обжора» та залишає за
собою право вносити будь-які зміни в діючі умови Купону.
4. Використання Бонусів
4.1. При перерахуванні 1 накопичений Бонус дорівнює 1 копійці. Якщо на рахунку Учасника
Програми залишається значення Бонусів менше 1 (одиниці), застосовують правила математичного
округлення цифр (від 0,01 до 0,49 = 0 Бонусів, від 0,50 до 0,99 = 1 Бонус).
4.2 Для використання Бонусів Учасник Програми при здійсненні покупки повинен надати на касі
Мережі «Обжора» свою Універсальну картку Програми або Віртуальну картку. При умові, що для
нарахування Бонусів Учасник Програми при здійсненні покупки надав номер телефону, Учасник не
може списати бонуси.
4.3. Бонуси можна використати в Мережі «Обжора» для зменшення вартості товарів протягом 1
(одного) року з моменту його нарахування. Сплатити бонусами можливо не більше ніж 90% вартості
товару в сумі чеку.
4.4. Договірною вартістю товару у разі використання Бонусу вважається вартість товару, зменшена
на суму Бонусу та зазначена у касовому чеку як сума до сплати. У разі наявності більше однієї
акційної пропозиції на 1 товарну позицію в 1 чеку нараховується максимальний бонус з існуючих по
кожній позиції чека окремо.
4.5. Працівник Мережі «Обжора», що здійснює розрахунок з покупцем – Учасником
Програми - має право відмовити в прийнятті Бонусної картки, у випадку, якщо вона
має ознаки підробки, пошкоджена або з технічних причин.
4.6. Бонус не може бути отримано в грошовому еквіваленті, він не є товаром,
нематеріальним активом, і не може продаватися за оплату іншим Учасникам
Програми чи на інших умовах передаватися третім особам.
4.7. Пропозиції Програми надаються Учаснику в електронному вигляді.
4.8. Використовуючи Пропозиції, які пропонує Менеджер, Учасник Програми має
можливість одержувати Винагороду.
4.9. Менеджер визначає перелік товарів та інші умови, виконавши які, Учасник
Програми одержує певну Винагороду.
4.10. Менеджер залишає за собою право надавати Персональні Пропозиції Учаснику до
Дня Народження, збільшувати нарахування бонусів по окремим товарним позиціям,
робити сезонні акційні Пропозиції та інформувати про це Учасника узгодженими з
ним каналами комунікації.
4.11. Після закінчення терміну дії Пропозиції зникають з переліку активних пропозицій Учасника у
Telegram/Viber-боті та у Власному кабінеті.
4.12. Пропозиції та бонуси стануть доступними для використання на касі Мережі «Обжора» після
активації на протязі 48 годин.
4.13. Бонуси НЕ використовуються в якості оплати за тютюнові вироби.
4.14. Бонусами можна сплатити різницю між роздрібною ціною алкогольних виробів в супермаркеті
“Обжора” та мінімальною роздрібною ціною(МРЦ).
4.15 У разі списання некоректної суми Бонусів з Бонусного Рахунка Учасника Працівником Мережі
«Обжора» , сума списаних бонусів може бути повернена на Бонусний Рахунок протягом 48 годин.
5. Використання даних Учасника Програми
5.1 Заповнена та підписана особою паперова Реєстраційна анкета, або заповнена особою електронна
Реєстраційна анкета на сторінці Власного кабінету з активованим чек-боксом «Я погоджуюсь з
умовами та правилами участі у Програмі «Таки ваш бонус», або Авторизація та Реєстрація особою
у Telegram/Viber-боті, мобільному додатку і з активованим чек-боксом « Я погоджуюсь з правилами
використання Програми «Таки ваш бонус», засвідчує її добровільну згоду (дозвіл) на обробку її
персональних даних, внесених у відповідну форму, а також згоду вчиняти аналогічні дії з
персональними даними у разі зміни Менеджера, а також підтверджує, що особу повідомлено про її
права та мету збору її персональних даних, у рамках і з метою реалізації Програми.
5.2. Учасник Програми зобов'язується надавати точні та достовірні дані та своєчасно повідомляти
Менеджера про зміни, що стосуються наданих відомостей Підписанням Реєстраційної анкети або
активацією відповідного чек-боксу у Мобільному застосунку або на Персональній сторінці чи у
Telegram/Viber-боті. Учасник надав/надає Менеджеру право збирати, реєструвати, накопичувати,
обробляти, зберігати, адаптувати, змінювати, знищувати, поновлювати, знеособлювати,
поширювати, використовувати свої персональні дані, внесені Учасником у Реєстраційну анкету.
Менеджер не несе відповідальність за точність та достовірність наданих Учасником
Програми даних та не повинен їх перевіряти. Учасник несе повну відповідальність
за точність та/або достовірність наданих даних та за наслідки, спричинені поданням
недостовірних та неточних реєстраційних даних.
6. Інші умови
6.1 Менеджер на свій розсуд має право вносити будь-які зміни в діючі Правила участі в будь-який
час, попередньо повідомивши Учасників Програми про внесення таких змін за 10 календарних днів.
Інформація про внесені зміни публікується у спеціально відведених місцях Мережі «Обжора»
та/або Мобільному додатку «Обжора».
6.2 Менеджер залишає за собою право призупинити або припинити Програму в будь який час,
повідомивши про це не пізніше ніж за один місяць через Мобільний додаток «Обжора» , на сайті obzhora.ua а також у
Куточках споживача в торговельних точках Мережі «Обжора».
6.3 Менеджер залишає за собою право скасовувати та змінювати Персональні Пропозиції Учасника,
повідомивши про це Учасника узгодженими з ним каналами комунікації.

Ми оновили сайт ❤️
Зробіть замовлення, поділіться враженнями та отримайте 🎁 5000 бонусів за ваш відгук після модерації 
 
Читайте детальні умови
Залишити відгук

За інформативний відгук про сайт чи доставку нарахуємо 5000 бонусів на ваш рахунок в програмі лояльності!

Оберіть спосіб доставки
Максимальний асортимент продуктів Безкоштовно
Адреса
Авторизація